Sliten som 17 idag... :) Kan också bero på att jag behöver äta. Blodsockret är i botten. Men sushi är beställt så jag ska överleva kvällen.
Har i stort sett sålt slut på alla craftpike'er idag och jag hoppas verkligen leveransen från craft kommer i morgon. Trist att inte kunna leverera men kul att kunderna tycker de är fina. Vädret är ju den ständiga terrorn och som tur är hade smhi rätt och det har varit väldigt sparsamt med regn. Bara några små skvättar. Det gör utelivet mycket trevligare. Ryggen strular fortfarande men jag har fått låna ett ryggbälte...
Träffade en kvinna som uppfunnit och säljer en fästingplockare i form av en ring. Ursmart och snygg! Hon kallar den Toscaringen och finns på piaplatina.se.
Hoppas vädret håller i sig resten av veckan. Det här är kanon. Alla är glada och orkar mingla. Boobs T-shirt nr två är köpt av ännu en engelsktalande man idag. De har uppenbart humor. :) Flera storlekar är redan slut av craftrean men jag planerar att beställa nytt i morgon som då levereras på torsdag. Alltid svårt att göra inköp och gissa vad som kommer sälja.
Pharma Light har hjälpt mig med ryggen igen och jag är dem evigt tacksamma. Nu har jag hivat i mig en liten burgare och ska strax tvätta av mig ansiktet. :)
Hade så ont i ländryggen att det strålade ut i benen. Ingen bra början på en mässvecka. Har nu fått två ljusbehandlingar som jag kände på lite förra året och jag är helt salig. Det här ska du prova mor!
Den tog mig in på en tokig Engelsmans facebooksida. Behöver jag tala om att han köpte en real boobs rock t-shirt också. Som han promt ville ha i en ceriserosa påse och inte i en"shitty white one". Om hans familj var härdade. Lite. :)
Så får jag ansikte och resten av kroppen i respektabelt skick. Hoppas jag. :) Några av vännerna: smashbox, Lancome, Lernberger&Stafsing, MaxFactor och Lumene. En riktigt skum blandning.
Prislistorna är klara. Ni kommer inte bli besvikna. ;) Det är kul att komma ner och träffa alla men just nu vill jag inte lämna den här killen. Jag vet att KJ gör det var tredje vecka men det känns inte bra. Nästa år ska killarna med!
Känner mig packad. Bara prislistorna och mina egna kläder som ska fixas. Och lite småplock innan lasset går. Men det får vänta. Jag har tre pojkar som jag vill umgås med först.